Kodžić kožne jakne

Prodavnica

Reklamacije

REKLAMACIJE

Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači mogu izjaviti:

  1. Slanjem na elektronsku adresu studio@kodzic.rs;
  2. Na broj telefona (+381) 113230695 u periodu od 8.00 do 15.00 časova svakog radnog dana (za artikle kupljene u maloprodajnim objektima);
  3. Na broj telefona (+381) 113230695 u periodu od 8.00 do 16 časova svakog radnog dana(za artikle kupljene u onlajn prodavnici);
  4. Redovnom poštom na adresu – Kodžić Fashion d.o.o, Kneza Miloša 9, 11000 Beograd (sa naznakom „Za kodžić internet prodavnicu“).

Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena. U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanju reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cene, zamena ili popravka artikla). Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći radi rešavanja sporne situacije, a sve u cilju otklanjanja predmetnih nedostataka.

Potrošač može da ostvari svoja prava po osnovu saobraznosti u roku od 2 godine. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana. U slučaju da prodavac odbije reklamaciju:

  • Dužan je da pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)
  • Dužan je da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
OBAVEŠTENJE O PRAVU NA REŠAVANJE POTROŠAČKOG SPORA VANSUDSKIM PUTEM

Obaveštavaju se potrošači o pravu na rešavanje potrošačkog spora vansudskim putem koji se pokreće podnošenjem predloga za pokretanje vansudskog rešavanja potrošačkog spora telu sa liste koju Ministarstvo nadležno za poslove zaštite potrošača sačinjava i javno objavljuje. Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu, a predlog može da se podnese tek nakon prijema odgovora na izjavljenu reklamaciju.

Trgovac je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, koje po zakonu može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga. Izuzetno u opravdanim slučajevima kada je predmet spora složen, rok od 90 dana se može produžiti za najviše još 90 dana, o čemu telo zaduženo za rešavanje vansudskih potrošačkih sporova bez odlaganja obaveštava potrošača i trgovca.

Potrošač može odustati od daljeg učešća u vansudskom rešavanju potrošačkog spora do okončanja postupka.